What if I hate myself, being away all the time

Bra dag idag. Eller.. Väckte mina kära sambos imorse när jag puttade omkull massa skit så det levde om. Sen hade vi slut mackor så satt o åt knäckebröd så det levde väl om det med!

Jag saknar mina hjärtan, ganksa jättejättemkt. Typ så jag vill gråta.
Men det går bra ändå :)


Lungt på förskolan idag typ. Gick ut i "skogen" med de äldre barnen, det var trevligt :)
Sen vart det pyssel inne på eftermiddagen, snöflingor o loppor. Och så var jag tvungen att hinna handla mellan bussbytena. Älskar att jag har upptäckt fler bussar som går hit än vad vi trodde det gick från början!
Justfan, köpte ett vykort, så nu äre bara att jag hittar på något fint att skriva också :)

Och sen måste jag bara skriva, väldigt ytligt men anyways, jag såg hetaste killen i Sverige idag. Typ helt seriöst. Han var alltså så snygg så jag måste skriva det på bloggen och berätta för allmäntheten. Jag älskar Göteborg!


Nu fick vi Thaimat av AL, och kan också informera er om att det inte var damsugat nu när jag kom hem.. Suprise! ;P

Snart kommer Lindas vän, så måste typ duscha.

"OJ! FICK DU ROSA RIS?!"
Nej M, det var ketchup..

/Götet
Vår nya man, Herbert.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: