Right words

Dagen har varit seg. Vaknade med huvudvärk som sate när M for på jobbet, men vart bättre efter jag sov en stund till.

Steg upp o for på HB för jag skulle köpa öööl men då hade jag inga pengar kvar på kortet! Lyckat. Åkte dit helt i jävla onödan. Så var bara att fara hem igen. Farmor ringde när jag var på systemet. Ändå kuligt att jag pratar mer med henne när jag bor här än när jag bodde hemma :P

Pratade med mamma på bussen hem, hon skulle bjuda Ragnhild&Leif på middag ikväll och var alldeles uppspelt :P "Det blir som halv 8 hos mig!"

L mår iiinte bra idag. Men jag o M taggar visst igång nu. Blir nog biljard o nån krog kanske :)

Skål!

Btw så kan jag tillägga att jag har massa dålig musik på min mobil. Jätteintressant jag vet, men jag har massa dumma låtar som jag älskade förut. "If you tell me how, then I can be the one you want. What if I said the right words?" och så vidare. Helt idiotiskt att man ska måsta förändra sig för att någon ska vilja ha en? Jag blev lite arg för jag kände så förut. Just nu är jag ganska nöjd med migsjälv och har inte tänkt förändra mig för någon. Jag är inte störst, bäst och vackrast men jag duger ändå :)
Fast snyggast är jag ju verkligen, och speciellt på fyllan ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: