800 grader

Fyfanken så varmt vi har det på kvällen! Men dom andra fryser (?!?!) så får inte ha fönstret öppet. Kändes onödigt att duscha igår när man vaknar genomsvettig. Och förstår inte hur vi kan ha sovit så jävla länge?!
Fast joo det fattar jag. Jag la mig kl 11 igår o ville sova men det gick inte så bra för dom andra var vakna o tvn var på o musik osv,, sen när dom väl gick o la sig så låg vi o snacka i TRE TIMMAR! Så somnade 4 timmar efter jag la mig, lite onödigt sådär. Har sovit bort halva dan nu ju.

Planerna för dagen är arbetsförmedlingen och kanske IKEA om vi tar oss dit. Vi skulle egentligen stiga upp o gå en prommis idag med, men Linda ballade när det var sämre väder idag :P

L är i duschen nu, sen Ms tur o sen drar vi. Och nu kommer Lennart, våran hyresvärd! :)

Hälsnignar från GöTTeboorg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: