Afterwork och bastubad

Jobbade somsagt igår.
Fick skjuts upp av Linda, sen tog jag buss hem på rasten och duschade o åt middag, sen upp igen.

Efter jobbet gick jag på Calles och tog mig en Breezer, mums♥ M komme o vi lyssnade på trubaduren Viktor en stund. Han sjunger faktiskt väldigt bra :)
När vi var påväg så ropade jag
-"Linkan, spela 'Dont' stop believing'!"
-"Jaja den kommer senare ;)" 
-"Men jag ska fara nu! :(
-"Nej men? :O OKEJ!"
Hehe

Sen for vi och bröt oss in i Johannes lägenhet. Inte så svårt för dörren är aldrig låst.. Men grabbarna hade redan gått till bastun så vi begav oss dit. Vart lite allmänt flumm och liite vattenkrig. Varmt som sate. Riktigt härligt!! :D

Var tvugna att fara sen för M skulle jobba idag. Vi var busiga och lämnade ett medelande med Alfapetbokstäver när vi var i lägenheten. "Äre kax". Fick ett sms som svar "Klart som fan det är kax!"

Sen såg jag ett rågammalt Simpsonsavsnitt och somnade. Då vet ni hela mitt livshistoria, jagvet ni vill veta.

Nu ska vi fara o handla osså ska jag baka kakor!
Måste inlägga att Holly var råduktig i skogen idag :)
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: