Boyish girl and a girlie boy

Haha det som skulle vara en "lugn kväll" igår.... Men det var helkul :) Drog till Johannes när Linda o Nord komme, där var redan Jens o Jesper och sen kom Adam och någon rolig filur i en fluga. Awesome ;)
Vi drack och hade det bra, M o Jens for hem till henne för att hämta hennes hängelsbyxor, sen hade Jens visst på sig dom resten av kvällen x)
Jag sneade där i slutet.. Johannes tvingade mig att dricka nå vätskeersättning eller nåt, svinigt äckligt var det och jag gick o började spy... Somnade på Johannes säng medan M skjutsade in folk till stan, sen kom hon o skjutsade hem mig.

Älskar att jag vaknade imorse o tänkte "FAN vad mycket plats Holly tar" men när jag skulle putta bort henne så la jag handen på ett naket ben.. Fick ganska mkt panik och började försöka minnas gårkvällen, tills jag vände mig om o såg att det var Linda, hon skulle ju faktiskt sova här x) Trångt som sate var det då. Ser ut att bli lika trångt ikväll, hon är iiiiinte pigg alltså!

Var iväg till Lima idag för tjejträff med gamla gänget! Har inte träffats allihopa sen typ.. 9an? Var riktigt trevligt! Även om jag var bakis som fan o mådde illa :P Har nog aldrig varit bakis förut, har bara haft lite ont i huvudet ibland, och varit trött.. Men aldrig mått såhär :S

Ikväll blir det HUmöte, sen far jag nog en sväng till Johannes, måste lämna igen armbandet han tog på mig igår x) Helfränt, ska hjälpa mot typ balanssvårigheter och illamående :P


-"Alltså ditt täcke luktar jätteäcklig. Typ hundbajs.."
-"Jag tycker om dig också."
Postat av: linda

Haha förlåt att vi ska trängas inatt med och förlåt att ditt täcke luktar bajs <3 jag älskar dig :)

2011-01-07 @ 00:05:10
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: