Don't burn your heart out love, till we're ash over seas

Haha jag bara väntar på att verkligheten ska hinna ikapp, känns inte särskilt verkligt alls just nu..

Jättebra dag idag! Har blivit runt kopplad i en halvtimme i jakt på att få prata med någon vettig på af. Vet att det är närmast omöjligt men man kan ju försöka.. Är less nu iaf, så ska duscha o bege mig upp mot stan för att förhoppningsvis sprida lite magsjuka över kontoret!! Mammas kommentar: "Det tycker jag du ska, det förtjänar dom säkert!"
Näe okej jag är typ frisk, men enligt världen så smittar jag en dag till så MOHAAHAH!
Känner mig ond..

En bra sak kan jag ju säga har hänt de senaste dagarna, har lyckats med ett av nyårslöftena, gått ner 3 kg :D

Näe, nu ska jag typ.. Sova en stund? Sen duscha om jag orkar.. HOOJ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: