Dumma schimpanser

Stiger upp 07.10.
Blir halverst ihjälskrämd när jag ser min bror sitta uppe redan o säger "Hej syster! :D"
Jag- "Har du varit vaken tills nu?!"
Kennet- "Jag försöker vända på dygnet:)"

Senare på nedervåningen hör vi någon spola ovanför oss.
Mamma- "Inte är Kennet vaken? :O"
Jag- "Han försöker vända på dygnet, men jag vet inte riktigt åt vilket håll.."

Hoppas han la sig igår o steg upp idag, eller satsar han kanske på att hålla sig vaken ett dygn för att kunna somna ikväll? Måste prata med min bror efter jobbet.. Om jag hinner.

Har tvärvarit upp på stan o skrivit på nå papper. Kändes nödvändigt att spendera 40min i en bil kl8 på morgonen för att vara på ett möte som tog hela 3 min. Score! eller nåt.

Jobbet snart, slutar halv 5 så har en timme på mig att duscha o äta för ska hämta Sara o Ida (och Tina?) på Morehöjden kvart i 6 osså vidare på mötet. Suck.

Hooj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: