Give me a kiss to build a dream on

Har legat och halvslumrat till någon film, Love and War tror jag den hette! Såhär gammaldagsig och romantisk. Helt okej.

Känns som om man är pestsmittad eller något, alla springer ifrån en. Känner mig ensam ju! :( Men uppenbarligen är jag nog frisk för att städa köket enligt min bror. Ändå vill han inte hålla mig sällskap.. Skumt detdära!

Mår mycket bättre nu iaf, lite lagomt trött och slut men det blir väl så när man inte får i sig nån näring. Har ätit lite makaroner, det var fan mumsigt!!

Måste också fråga om någon fler än jag tycker det är skumt att våran box byter kanal när man tänder lampan i fönstret?
Jag tkr det är skitskumt, dom är inte ens kopplade till samma uttag eller nåt x) Sådant roar jag migsjälv med en dag som denna. Tur M är söt o ringde o underhöll mig ett tag!


Btw, Thriving Ivory är galet bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: