It's not what I didn't feel, it's what I didn't show

Har fortfarande inte kommit igång med den stora sammanfattningen av året i bilder som jag lovade, men vet inte vart externa hårdisken är o där finns typ allt från året. Så vet inte när det blir, helst innan februari iaf :P

Jag älskar min praktik, så underbara ungar.. Kommer sakna dom nåt enormt när det är över!

Ikväll ska jag äntligen se Inception. Har velat se den hur länge som helst och hyrde den i lördags, så förstår inte riktigt vad som har hänt :S Men ikväll blir det! Bara synd att man inte får mysa med lite choklad :$

Imorgon blir en stressig dag.. Ska visst hinna upp på timvicket o prata om min lön på morgonen innan jag börjar på praktiken och sen jobbar jag till halv 5. Blir att snabbduscha o slänga i mig nå mat för kl 6 ska jag vara hos Catrin för styrelsemöte. (Vilket jag inte förstår för jag har medelat att jag har avgått från styrelsen men..)

Jag hatar att vara stressad. Har varit stressad hela dan idag för jag vet att det kommer bli stressigt imorn :P Men då kanske jag har gjort bort det och är lugn som en filbunke imorn? Hoppas kan man alltid.

Funderar på att springa på ICA och svika min mor redan tredje dagen in på "vårat" godislöfte.. Jag är nog fet för att göra det, men samvetet hindrar mig lite! Måste bli en dålig person som bryter löften först. Kändes jobbigt.

Hooj



Why won't you answer me?
The silence is slowly killing me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: