I've been given the gift of time!

Hade just skrivit ett jättefint inlägg med hela min gårdag (vet ni vill veta aaaallt!) men det försvann för jag var inloggad på två bloggar samtidigt. Mina kära vänner Emelie, Idah o Simon och jag har visst gjort en blogg där vi ska skriva om alla våra äventyr. Känns lite dumt när vi aldrig har några äventyr men trevligt ändå :) Så skulle skriva min presentation där iaf, så då försvann allt.

Det viktigaste var väl att jag for med kakor till Guldgrabbarna igår, vi såg 2012 och jag nojjar sönder. Stannade alldeles för länge och höll på att slira av vägen påväg hem då jag skulle om en lastbil x)

Och att L8 gav mig ledigt idag för vi var 4 fröknar på typ 1 barn.. Så det var nice! Sov lite extra o har nu varit en sväng i skogen :)

Ska gå o städa mitt rum nu.. Ska ändå sova typ 3 tjejer här imorn, kanske måste rymmas nånstans. Eller så kanske dom kan ligga på kläderna på golvet? Blir ju mjukt o bra.. Skämt. Måste städa nedervåningen också med det gör jag imorn när jag har massa vänner här som jag kan beordra omkring!

Taggar fan till nu, tror det kommer bli riktigt bra! :)

Hooj
Postat av: Anonym

Du och Ross! :)

2011-01-20 @ 18:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: