Just one more peaceful day

Linda styrde bra igår!

For upp till stan med 2-bussen, for till Jeanette o åt middag o satt o pratade. Fick hämtning av Linda o Tommy o for till Berco och gjorde iordning allt där borta. Blandade en grymt god bål btw.

Folk kom, historien om "HALLÅÅÅÅÅ" vart allmänkänd och hög musik spelades medan folket skålade glatt! Var mycket folk, kände mig lite vilsen tills mitt folk kom. Carro&Kratz mdfl o Guldgrabbarna osv, fyfan så kul vi hade! (Hoppas Jeanette hade kul också, inte lätt närman inte känner nån :$)
Men min mage var inte riktigt sugen på alkoholen. Fick i mig 3 cider innan jag var (typ jätte?)full o började må lite skumt. Så vart en tidig kväll! Eller tidig o tidig, for väl kring 12 men ändå :P


Idag har jag varit ut i skogen med Patrik o Sabina. Knuffade omkull Patrik i snön två gånger och känner mig väldigt stolt (A)

Skulle egentligen till Johannes ikväll, men han har jour och vart utkallad nu så vet inte om det blir av. Kanske lika bra.. Har rätt mkt att göra känns det som, och tiden börjar rinna ut.
Mat nu iaf, luktar riktigt mumsig!!
Ha de gött,
Hooj


It's been a while
Since I've gone and fucked things up just like i always do
It's been a while
But all that shit seems to disappear when i'm with you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: