Looking for something I can't replace

Barnvakt igår somsagt.. Gud så jobbiga ungar alltså!!! Skämt, dom sov redan när jag kom så låg bara o såg på tv :D Sen när syrran komme hem såg jag Coyote Ugly med henne :)

Idag var det en lååång dag. Kändes som om halva dagen spenderades i skidspåret dock. Sååå dålig kondis jag har! Måste verkligen skärpa mig. Men galet härligt var det :)

Hemkommen, nyäten. Nu ska jag genom duschen sen blir det agility!♥

Efter agilityn ska jag till Johannes o lämna några av  mina stenhårda kakor. Av någon skum anledning ville han ha dom.. Men han är ganska skum så är väl inget udda :) ;D

Nu. Dusch
Hooj
Postat av: Anna

jaha okej, förlåt för det tidiga grattiset då i sna fall, är verkligen jätte dålig på att komma ihåg när folk fyller år, :S



iallafall jag hoppas du får en awesome födelsedags fest :)

2011-01-12 @ 09:18:17
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: