"My fucking god. Du är 20 år nu"

Har haft en awesome födelsedag!
Firade in tolvslaget med himym hos Johannes, sen idag så har barnen sjungt för mig på dagiset, fick med mig en bukett blommor hem också :]
For till stan, träffade mina bästa två flickor och spenderade 600kr på kläder. Inte illa! Sen vart det Maxi och systemet :D Där rök det 600kr till.. men ska få pengar av mami för maten :)

Nu sitter jag hos M. Hon klipper L medan jag sitter o äter choklad.. Ja, jag bryter löftet på min födelsedag!! Don't judge me. Sen är det min tur att bli klippt :) Vi har ätit pizza så mår smått illa. Men, bra dag :)

Taggar lördag som sate! Blir lungt i år, jämfört med förra ;P Och Piteåvänner kommer hit :) Hoppas på att någon guldgrabb kmr o spelar gitarr hela kvällen!

Nu blir jag social igen. Tänkte bara tacka för alla gratulationer :)
Hooj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: