Nyårs!

Börjar från början.

Jag ville att M skulle komma hit typ kring 3 så vi kunde börja tidigt ;) Men hon kom hit typ halv 7. StefN sa att vi var välkomna kl 6.. Han ringde och sökte oss men det gick ju inte så bra! Jag var inte vacker än :O
Kom dit halv 8 typ. Då hade alla varit där ett tag redan :P "Fint folk kommer alltid sent"

Vi fick vår första drink typ halv 8.. Jag som ville börja tidigt x) Väldigt fina välkomnsdrinkar (Blue Lagoon?) som jag lyckades att glömma bort att ta kort på.
Vid 8 så fick vi förrätten, svampsoppa och rostade brödgrejor :D
(Orkar inte lägga in bilder hela tiden, så bombar er i slutet. Okej?)

Var rätt gott, Jimmy var visst kocken för det var honom man fick slåss med om det inte smakade!
Sen så förväntade vi ju oss som att maten skulle komma, men he vart inte riktigt så :P Vi tjollrade på, lyssnade på musik och pratade, till typ halv 10? Då vart det oxfile med bacon och potatisgratäng. MUMS! Bra gjort StefN ;)
Sen tjollrade vi på ett tag till, spelade Familje Geni.. Jag o Kratz var på samma lag. Jag var packad som bara den, och Kratz, han är ju Kratz.. Jag tkr vi var duktiga som faktiskt svarade rätt på några frågor :D Det var som ingen som vann, tjollret tog över och efterrätten kom fram!

Helt plötsligt var klockan 5 i 12 och vi fick panik för skumpan inte var framtagen! RING KLOCKA RING! osv. Vi skålade o skrattade och sen bar det ut mot raketerna! Var helmysigt där ute:) Smällde överallt! GOTT NYTT ÅÅÅÅR!

Efter tolvslaget så skulle vi visst dra till Tobbe, jag vart jättenegg o ville fara hem men följde med dom andra ändå. Var väl inte världens drag där, men kul att träffa Tobbe, var ett tag sen :) Osså var Anton där, riktigt längesen man träffade han! Låg o spelade Angry Birds på hans mobil o kickade ass, bara så alla vet!
Tyvärr så följde inte kameran med dit :P

Sen bar det hemmåt. Men inte fick man sova för de! Ringde Linda o pratade med henne, just när jag la på så ringde StefN o var rädd för att bli våldtagen påväg hem så pratade med han ett tag o sen ringde M. Tror jag somnade kring 4 halv 5 :P

Hursomhelst så var det en jättetrevlig kväll! Bra avslut på året :)!


Jag fanns bara med på en bild, och där såg jag ut som en gris. Vilket är synd, för jag hade min söta klänning på mig och nu får ni inte se den. Sucks to be you!
Bildbomb







Vettefan vad dom gör.. Men här nedanför följer tjollret jag pratade om!


(Vi gjorde ett trafikljus)








När jag sa "se söta ut" så fick jag detta som resultat:









Tycker ändå bilderna blev helt okej, när man tänker på att jag är helt oerfaren på att fota fyrverkerier och att jag var packad som en gris :)
Postat av: Anna

du e så dukti :)

2011-01-02 @ 17:21:20
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag ha snott bilder nu som du sa att jag fick (A) ville som bara varna (A)



Tack för ett bra år du med, du är en ängel och jag hade riktigt roligt med dig i trean :D Om du flyttar iväg hoppas jag du får det riktigt trevligt men om det blir så att du stannar så här bara av dig, när som helst :D

2011-01-03 @ 13:15:06
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: