Nyårslöften

Sluta äta (så mycket) godis
Göra mer saker med hundet
Gå ner minst 3 kg
Inte ta skit av folk
Ta mig bort från Skellefteå, åtminstone ett tag
Inte umgås med personer som är dåliga för mig
Lägga undan alla pengar jag får på ett sparkonto, och bara använda det jag behöver (då kanske jag tar mig utomlands nån jävla gång också!)

Och framför allt, sluta förvänta mig att allt kommer bli bra när jag bara sitter och väntar. Man missar så otroligt mycket när man inte tar för sig av chanserna man får, och jag är less på att sitta och se på när alla mina glider förbi.
Livet är vad du gör det till.
Postat av: linda

DET HÄR ÅRET KOMMER BLI AWESOME ERIKA! :D VI HAR INGET VAL HELT ENKELT...

2011-01-02 @ 14:22:32
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: