Oj nu var det längesen.

Har massa skit jag vill berätta här men jag kan inte! Därför jag har hållit mig borta helt och hållet :P

Men vi kan ju berätta om min awesomehelg iaf.
Fredagen så kom Linda hit efter jobbet, vi åt mat o gjorde oss färdiga och for iväg till Johan. Det var trevligt, även om jag inte kände någon :P Helhärliga människor, och Disneylåtar! Men som den snåla nykteristen jag är så pallade jag inte följa på Station, så skjutsade ut dom o drog till Johannes och såg film istället :P Vi såg The Hangover, fyfan så bra den är!

For o hämtade upp Linda o Nord, skjutsade hem Nord o sen for vi hem o sov.
Vaknade halv 12 på lördag, hann inte ut med hundet men började städa lite och göra iordning för kvällen. Försökte få liv i Linda X antal gånger, tillslut så steg hon upp när jag sa att Piteåborna var påväg. Vi flummade på och gjorde mina fina välkomsdrinkar som vart bara liiite misslyckade. M komme hur sent som helst och jag var förbannad på henne ett bra tag. Inte kul att negga ihop på sin egen fest x) Men det gick över och jag taggade till igen :)
Maten var hur god som helst, måste jag tillägga. Blir lätt att göra om det igen!

Folket började komma och musiken skruvades upp. Jag har bra vänner! Och bra föräldrar. Dom kom hem tidigt för att ta hand om hundarna och klagade inte en enda gång:) Haha justfan, Linda fastnade i sina skor xD Tur Kratz är skicklig och hon var ur dom efter bara någon timme i fångenskap!

Vi drog upp till stan med sista bussen, var fan trevligt att åka buss :P Men satt i Kratz knä, där han hade spillt öl tidigare så vart fan blöt i baken x)
Sen drog vi på Calles, hade förjävligt trevligt hela kvällen! Dansade med en gubbe, det finns bildbevis så är bara att erkänna direkt. Jag och min äldre kavaljer spillde ut Johannes shottar och han vart skitarg.. Kanske måste ge honom 200kr..

Papi kom och hämtade oss på busstorget, vi skjutsade hem Johannes (som fjäskar som faan för föräldrar) och sen vart det korvmackor o tjejsnack på mitt rum! Haha älskar att Kennet kom hem utan att vi hörde honom.. Linda skulle på toa: -"OJ. Kennet är hemma.."  Jag: -"Undra hur länge han har varit där..."
Piiinsamt ;D

Söndag vart det en fet dag. Chips till frukost/brunch/lunch, baconburgare till middag och sen kladdkaka hos Johannes! "Vi" skulle baka, men det var som mest bara jag tycker jag ;S

Då vet ni, jag har haft en jävligt bra helg!
TACK TILL ALLA.
(Bilder kommer...... nångång)
Postat av: Linda

BARA någon timme!? :O Det kändes som en evinnelighet :O



Haha och det skönaste var att jag bara "OJ KENNETH ÄR HEMMA!!! :O :O :O" skit högt, SEN stängde jag dörren för att öppna den sekunden efter :P HAHA; INTE SNYGGT!!!!!

2011-01-18 @ 17:29:54
URL: http://llnda.devote.se
Postat av: Anna

Vad mys att du hade en bra helg :D Hoppas som sagt du fick många grattis och många presenter sedan ha jag typ skvaller att berätta för dig, eller jag vet inte om de räknas som skvaller men ändå, hör av dig någon dag ;)

2011-01-19 @ 12:39:16
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: