Pirr i magen... Eller vänta, mår jag bara illa? ;S

Fan är fortfarande bakis. Blev råsnurrig när jag tog av mig armbandet xD Och ramlade i en snödriva då jag sopade av bilen :P

Har som sagt haft en snygging i sängen hela dagen, tyvärr så har jag varit överallt annat än med henne. Först tjejträff, sen mötet och efter mötet vart jag fast på filmkväll med Guldgrabbarna så är som nyss hemkommen..

Blir varma mackor nu iaf!


Btw. Lindas komentar på mitt förra inlägg
"Haha förlåt att vi ska trängas inatt med och förlåt att ditt täcke luktar bajs <3 jag älskar dig :)"

Hon är söt hon!
Postat av: Anna

Hellu :)

ha inga pengar på mobilen så skriver så här, måste skriva via de här... vill du hitta på nått någon dag? (A)

2011-01-07 @ 17:02:33
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: