"So are you gonna stay in the place where you started..

..or do you wanna hold my hand in the middle of the world?"

Ett tredje inlägg för dagen, SÅ tråkigt har jag. Tur det inte är mkt folk som är in här och blir uttråkade av mitt liv :)

Tänker på så galet mycket saker just nu, och jag vill bara skriva upp allt. Få lite ordning på det. Men kan inte skriva det här.. Jag är rädd. Förväntansfull, men mest rädd tror jag.. Galet nervös och hjärtat slår som sate. Och just nu skulle jag jättegärna bara ligga i min egna lilla värld och glömma bort allt, men det är för mycket att göra.
Och min egna värld är för ensam nu för tiden.. =)

Tror jag ska försöka mig på att vara social med mami ett tag, hon klagar så mkt på att jag aldrig är hemma.. Men vi sitter ju bara o ser tv så förstår inte vad hon ska ha mig där för ;S Men vi kör på det..

Känn friheten att smsa mig, jag behöver sällskapet!


No I won’t tell your heart where to go
Or make it feel something it won’t
You could rearrange the stars
And make them all your own
But you can’t fall in love alone

I know you’re torn
And in between dreams
But it’s all you’ve ever known
And I know you’re worn out at the seams
Yeah, it’s all you’ve ever known

Postat av: Jeanette

Men jag läser ju faktiskt din blogg, en gång per dag faktiskt :)

2011-01-20 @ 20:46:11
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: