Tårta och paket!

Nu har just släktet farit iväg. Syrrans kille o buspojkarna är kvar, och syrran borde komma när som helst :)
Har fått lite trevliga saker idag, mestadels pengar. Av mormor fick jag en femhundring och ett rör med tiokronor :P Av farmor fick jag 700kr och sen en till femhundring av kusarna. Har också fått en väldigt söt lego-gubbe av mina underbaringar! Lucas hade valt ut den helt själv :) Haha sötnos!♥
Ska få öppna ett paket till idag när syrran kommer, sen så får jag allt vänta till på onsdag.. Vem vet, kanske får något på lördag också :]


Gårkvällen var väl trevlig, vissa delar iaf. Jag o M for till Johannes o spelade Geni. Jag är officiellt rätt puckad.. Hade med mig några nybakta kakor också, som var sten hårda. Tur att dom är bra vänner och sa att dom smakade bra ändå osv :P

Fick fara o skjutsa brorsan från fest till krog halv 12, sen tillbaka till J. Som tur var så hade dom gett upp spelet så slapp vara så dum :) Vi flummade på lite o sen for M, så vi såg några HIMYM avsnitt innan jag for o skjutsade hem brorsan.

Den natten var så jävla tjaffsig så jag vill inte minnas det, men fyfan. Kommer aldrig skjutsa dom nåmer!!
Kom hem halv 4, tog mig nå mackor o sen la jag mig. Fick sova hela 6 timmar innan väckarn ringde, ut med Holly, genom duschen o sen var släkten här.
Har ätit gott och fått paket så klagar inte alls!



Nu komme syrran, ha de gött alla!
Hooj
Postat av: Anna

ja du fyller ju år tidigt på året, som sagt jag är otroligt dålig på att komma ihåg födelsedagar, men jag hoppas du hade det jätte trevligt, fick jätte fina grejer för det är du värd!!!



(Jätte förlåt för det sena grattiset!!)

2011-01-10 @ 19:23:31
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: