Tell me ones again how we're gonna be just friends

Hej, förlåt för den långa pausen, men jag har faktiskt flyttat! Till Göteborg av alla ställen :P Vi började resan på torsdagkväll, och kom fram igårmorse kring 10. Vi slängde in lådorna o begav oss på utforskningsresa. (Vi for o handlade mat, sprit o lite grejor från IKEA) Och jag körde bil i Göteborg!! Något jag svurit på att aldrig göra.. Gillar inte att jag brutit ett löfte, men det var verkligen inte så farligt som jag trodde! Tacka vet jag pappas GPS♥

Gårkvällen var verkligen seg, men vi förtjänar en kväll hemma efter en natt med ca 4timmars sömn.

Nu ska vi iaf ut på stan en sväng, måste handla lite mera mat o skaffa oss ett busskort kanske. Kändes smart att handla maten medan brorsan är kvar med bilen! Slipper vi ta allt med på bussar :P

Ikväll ska Jennifer, Ms kompis ta med oss på Speed-barrunda! Vi måste ju ha hittat alla dom bra ställerna tills våra vänner kommer o hälsar på ;)

Haha glömde skriva.. Klart jag har flyttat med mina bästaste tjejer Matilda o Linda!


Saknar hundarna som sate, fick inte ha hund så vi får se hur länge jag blir kvar här nere.. Men idag har jag bara tänkt njuta! Vet att Lollan har fått vara ut med sina bästa vänner i skogen nästan 2 timmar idag så hon mår nog bra!


Bilder kommer självklart senare, när internet fungerar bättre och det inte tar en evighet för en bild att laddas upp!
Nu ska vi börja dra oss,
Hooj!

Postat av: Anna

Åhh, så jävla roligt! <3

2011-01-29 @ 15:12:30
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: