This is how we'll dance when they try to take us down

Jättetrevlig kväll igår :) Lockade hit tre små vänner med lite tårta.
Nord o Linda komme kring 8 så vi satte oss i köket o allmänsnackade ett tag, sen kom M efter hon hade slutat! Då tog vi fram alla tre tårtorna och som den artiga värden jag var så skrek jag "PAX MORMORS!" och högg in... Näe inte riktigt så, alla fick smaka av den, men jag ville ha störst bit för jag inte tkte om nån av dom andra.. :$

Vi satt o pratade om något hahaha som jag inte får skriva här xD Älskar att jag aldrig orkar sudda ut när jag inser att jag skriver något fel. Finns inte många personer som förstår något av det som står här, men så blir det ibland.

Jobbade idag 14-16.30. Ändå härligt. Vi har gjort så himla fel förut, för när jag vickar ska jag ju inte vara på praktiken för får ändå inga pengar av af då.. Så var riktig kortdag!
Inte för att jag fick något gjort på förmiddagen för det.. Hade tänkt stiga upp 10 o gå ut med Hollsan men när jag vaknade hade jag så jävla ont i huvudet så tog mig inte upp ;S Sov två timmar till, åt lunch, skjutsade mami på jobbet o sen var det visst dags att bege sig..

Så måste nu ut med Holly innan jag ska iväg o vara barnvakt.

Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: