Say shut up and quit your crying, give it time and you'll be fine


Gårkvällen var mysig, for till Johannes o åt kvällsfika x) Varma mackor, dom vart uppskattade iaf :P Såg lite HIMYM o massa Cougar Town och klockan vart alldeles för mkt innan jag begav mig hem igen. Lyckades gay trap-a honom också! "Nej! DET DÄR VAR INTE EN GAY TRAP! Jag visste inte ens vad jag svarade, jag höll bara med..." osv ;D


Ikväll blir det Calles med M, blir nice. Dock blir båda nyktra.. Eller, har en jägershott, och tänkte köpa mig en cider ute eller något :) Men blir bara chilla o träffa folk. 2 av Guldgrabbarna ska visst på Olles så kanske träffar dom med :)


__
Galet hur dåligt jag mår redan nu, och jag har inte ens gjort det än. Kommer jag palla?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: