Där satt jag med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Sitter bara och tråkar och har inget bättre för mig.

Kan berätta att jag är så himla stolt över min kärlek nu för tiden. Hon är underbaraste hunden på jorden, synd för alla hundägare som tror att era hundar är bäst, min kickar eras arslen. Hon har blivit så himla duktig! Känns sämst att måste lämna henne nu.. Längtar redan till april, bara så alla vet. Sommaren kommer bli underbar

Kvällen kommer bli seg tror jag.. Eller njäe :P Ska se Mick  ---  MEEEH :O Dom sa på TVn igår att det skulle vara Mickey blue eyes ivkäll, men hittar den inte på tv.nu ... :/ Aja, är en råbra film (kan egentligen inte säga att den är bra, för såg den för typ 6 år sen o minns inte mer än att jag tkte den var bra) i natt som jag hoppas att få se lite av =)
Ska till Johannes när M slutar o spela Alfapet med dom x) Kommer krascha på hans soffa tills jag ska hämta brorsan tror jag, helt seriöst, kärlek på soffan.♥

Nu ska jag gå och låtsas vara social med min familj eller nåt!
Hooj


You keep on praying for things to stay the same
You fail to look and see that everybody's been waiting

Postat av: Anna

Lät underbart med festen men ska som sagt tyvärr jobba på lördagen, jag vet inte hur länge. Sedan jobbar jag på söndagen efter oxå så vill ju inte vara bakis ;)

2011-01-09 @ 02:08:37
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: