You gave me a bandaid - I put it on my heartbreak

Btw, fick en komentar av någon random som kallade sig SS som skrev "Varför Gbg? Plugg? Jobb?"

Och mitt enkla svar är: Varför inte Göteborg? Underbar stad, blev förälskad förra hösten när jag var ner och hälsade på och sen dess har jag längtat hit. Och härligt att byta omgivning lite, prova på nåt nytt helt enkelt!

Visst, jag lämnade många saker där hemma som jag saknar, både mina hjärtan och några personer, men Skellefteå finns alltid kvar till senare. Och om jag inte trivs här så bra som jag tror jag kommer göra så är det ju bara att fara hem!

Jag råkar bo med 2 av dom bästa tjejerna jag någonsin träffat vilket inte gör saken sämre, så tror nog detta kommer bli bra :) Har ju två månader på mig att bestämma mig om jag trivs och vill stanna eller om jag vill hem, så det löser sig! Hoppas jag har svarat på din fråga, och lämna gärna en webbadress elr någe nästa gång!

Hade gött /Götet!
 
Postat av: Anna

Hoppas du har jätte bra där borta, huset verkar amazing! Nästan så man blir lite avundsjuk xD



SV: Det är kompliserat men smsa mig så kan jag berätta om det och så kan du berätta hur du ha det där borta :D

2011-01-31 @ 18:42:24
URL: http://annnnaolsson.blogg.se/
Postat av: Tildur

Vi är bra :]

2011-01-31 @ 21:44:35
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: