Close your eyes

Hade en mysig kväll i torsdags med fläskfilé o sen vart det en sväng på Trästocks. Daniel passar som bara den på scenen! Riktigt roligt att se på, synd bara att det var så varmt så vi orkade inte se hela..
Babblade på med Sara ett bra tag, var så roligt att träffa henne! Och träffade sen Tina&Daniel också. Kramade lite på honom o sa hur duktig han var :)
Vi vart less ganska snabbt, så vart det filmmys och sen hem o isäng!

Jobbade 7-16 sen for jag ut o sprang med hundet. Ronja fick också följa med, så vart inte lika mkt springande som det brukar bli :P Hon har ju så korta ben stackaren!
På kvällen vart det myskväll i Fällbäcken igen. Vaknade där kring 12 så vi begav oss in till stan för att se One With spela :) Galet bra grabbarna var!! Benny är fan född för att stå på scen. Jag har sett honom sjunga förr, men han har aldrig varit såhär bra. Man tänkte inte ens på att Dalle stod utan tröja, var så himla kul o titta på Benny :P Riktigt riktigt bra!! Fick mig en singel också(A)


Efter det så var det dags för jobbet. Mitt 24timmarspass.... Gick bra hela gårkvällen men idag när jag vaknade mådde jag så fruktansvärt dåligt. Satt mest inne på toagolvet hela morgonen så tillslut var jag tvungen att ringa in någon som kunde täcka för mig. Hann med att spy ute på gården innan jag satte mig i bilen också. Fyfan vad jag hatar det :'(
Nu några timmar, och ipren, senare så börjar det faktiskt nästan vara okej igen. Har fortfarande ont men kan sitta upp iaf :) Så nu ska jag se film!
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: