It's taken me time to tell you; I need you.

Har gått en stund.. Förlåt mina bloggläsare! (Typ Albin alltså)

Lördagen var allmänt chill o mysig.
Söndagen jobbade jag typ hela dagen o sen fick jag sovbesök :P
Måndagen jobbade jag också typ hela dagen o for till M på kvällen :)

Tisdagen (igår) gjorde jag inte mkt. Sov halva dagen, for ut o sprang i värmen (som den idioten jag är) och sen började jag jobba kl16. Har varit full rulle men nu är jag äntligen hemma. Gillar inte att sova på jobbet, sover så himla dåligt! Men var bättre i natt än förra iaf :)
Tänkte bege mig ut på en springtur idag igen men är lika varmt nu.. Så får se om det blir en vanlig prommis ist!
Sen måste jag tillbaka på jobbet mellan 6-9 för det är så galet mkt barn. Men efter det drar jag nog ut till Andrés stuga där M o folket festar ikväll :) Blir nog ingen alkohol.. även om jag är LEDIG IMORN! :D

Menmen, nu äre dags att göra nåt vettigt :)
Hooj.-.
Postat av: LINDA

SÅ ALBIN RÄKNAS MER ÄN MIG!?!?!?!?!!!!??? :@ :@

2011-07-20 @ 15:04:55
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: