Kanske dags att kalla på min wingman?

Igår så vart det bio med M, Ms man, Patrik o Jeepers :) Vi såg Super 8, ändå helt okej film. Patrik skrattade åt mig hela tiden när jag blev rädd >.<
Sen satt vi 5 i Ms kök o snackade till nångång.

Dagen spenderades med nästan samma gäng i Andrés stuga (Ms mans kompis). Hade the dawgs med mig o pojkarna lekte med Hollan så hon blev helt slut! Sen åt jag middag hos M osså begav vi oss iväg mot Bersan för att fika med några underbara tjejer som jag inte har träffat på jättelänge!
Var helmys, tack för kvällen tjejor! :)


Vi for hem o lämnade hundarna o hämtade lite andra kläder och nu sitter jag hos M igen. Vi ska på Calles en sväng hade vi tänkt! :)

Hoppas alla har haft en bra dag :)
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: