Like the sun don't shine, the rain keeps falling and no one else minds

Mår lite bättre nu iaf. Ska ta mig en till ipren och sen ska jag upp o försöka rensa på mitt rum före sängen. Har fortfarande kvar lådorna från när vi flyttade hem från gbg.. Alla kläder ligger där i så har ingen koll alls på vad som är skitigt och inte. Väldigt fräscht känner jag!

Imorgon blir det en tidig morgon, beger mig ut till Sjön med Lima för att fota lite i skogen. Hoppas på ett bra resultat och en kamera full med bilder när jag kommer hem! Känner verkligen taggen för att fota nu för tiden, men jag har som inte kunskapen, eller tiden, för att orka göra något vettigt av det. Så jag tar hjälp av min gode vän! :)

Menmen, nu åter till städningen!

Jag önskar alla en trevlig vecka, och skänker en tanke till Norge.


Vill också påminna alla om att imorgon kl12 är det en tyst minut i hela Sverige och Norge med tanke på katastrofen och uppmana alla att delta. Och gärna sända informationen vidare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: