My head hurts, my feet stink and I don't love Jesus

Överlevde! Och är förjeffligt glad att jag bytte natt till denna ist för på torsdag. Då är det typ 10 barn som ska sova o 7 till som är kvar till efter kl 8! Galen kväll!
Jag hade bara en liten pojke att få i säng, och en ordinarie jobbade natten så hon visade hur det gjordes :P

Var klar med alla mina sysslor kl9, så jag fick sitta o se tv sen :P Smsade med Limas Matte o med Albiiin ett tag också medan jag o låg o läste min spännande bok :$ Sen däckade jag. Men vaknade flera gånger o sov jättedåligt :/
Så har varit småseg hela dagen. Men det har som gått bra ändå. Jag gillar köksan vi har :P Trodde jag skulle bli rädd för henne för hon är ryska o dom har sagt att hon inte pratar så bra svenska men nog förstod man henne nog :)

Efter jobbet skulle jag in till Brinken o lämna nå papper. Lätt att hitta parkering? Nope.. Men hittade tillslut en perfetkt liten lucka där man fick stå 5min gratis alldeles nere vi älven :D Och nu har jag äntligen kommit hem!
Min lilla hund var ovanligt liten när jag kom innanför dörren. Badade henne igår så nu hade mami klippt henne :) Korthårig ska man vara så man orkar springa, och inte har tovor i jumskarna som nyps! Haha taggar fredag....

Tror jag ska lägg mig o sova en stund. Tänkte gå en mysig skogsis med Hollan medan jag var vid medvetandet men det är rätt varmt ute än så väntar nog till ikväll. Då blir det säkert lite extra lös-träning för lär vara fullt i skogen av folk med hundar. Blir bra!

Här får ni en fin blomma för att inlägget var så tråkigt :)


Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: