Never saw it coming

Satan vad härlig med en ledig dag! Jag är verkligen ovan vid att jobba märker jag x) Fast har varit helt tokigt på jobbet dom senaste dagarna. Förstår inte hur vi kan vara tillåtna att ha så mycket barn..

Men fick faktiskt sluta en timme tidigare igårkväll så drog iväg till Falkträsket för fest i en stuga :) Det var jättetrevligt men jag var så trött o osocial så drog rätt snabbt.

Har just varit ute o sprungit en stund med Lollan. Det är jävla nice alltså! Men jag kan inte riktigt andas hela tiden :P


Ikväll ska jag blir bjuden på middag :$ Och sen blir det Trästocks för att se Enemy Within! Tinas Daniel är ju sångaren så klart man måste dit o se :D Och min Piteå-Sara är här i helgen :D Så måste ju dit o hälsa på henne med!! :)
Ska försöka ta mig upp o se One With på lördag också. Har velat se dom galet länge men har aldrig blivit av så tänkte passa på nu när dom spelar typ just före jobbet :)

Nu ska jag sova en stund (A)
Syns ikv!


'Cause if it wasn't for all that you tried to do
I wouldn't know just how capable I am to pull through
So I wanna say thank you
'Cause it makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
Makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: