Sometimes it's hard to believe

Går det att spendera en tisdagkväll på bättre sätt än med 3½timme agility som sedan avslutades med kladdkaka? :D Underbart har det varit att få gå den där kursen, har lärt mig himla mycket och är ledsen att den är slut nu. Men vi hoppas på en "steg 2" till hösten ;)

Just nu sitter jag hos M o har just tryckt två korvar. Var fisk till lunch så fick ta en timmes rast o fara o äta. Nice!
Före jobbet skjutsade jag ut min käre mor till Sjön för att hon skulle få förbereda allt inför dagen. Såfort jag slutar ska jag också bege mig dit ut för att fira min käre morfar, som fyller 80?! Trodde inte han var så gammal x)
Men grattis på han ändå! :)

Näe nu är rasten snart slut, bäst att bege sig tillbaka :)
HooJ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: