The story of my life

Fick mig cider igår iaf! Hade en mysig kväll med pizza på Monaco, en drink på Olles o filmmys.
Fast det slutade ju som det alltid slutar. Vad ska man göra annars än att skratta?

Gårdagen var dock ett helvete. Barnen var totalt galna.. Herregud. Ser fram emot en lugn fin helg i soffan. Fast näe, jag ska ju till Lycksele. Det suger lite, och jag saknar mina hjärtan så det gör ont. Fick iaf pussa på dom idag lite. Känns som om jag aldrig är hemma nu för tiden, känner mig väldigt värdelös. Men det ska det bli ändring på! Efter helgen såklart..

Lite kul, måste bara berätta. Var ju på vallkurs med Hollan förra året o konstaterade att hon inte hade något vall i sig alls. Men nu har jag då fått svar på tal! Hon har smitit upp till grannarnas småhästar o getter och har sprungit där o vallat dom idag. Tji fick jag. Synd bara att hon nu måste vara kopplad även när vi är i Sjön.. :/

Är bäst jag går o packar nu iaf!
Hooj

Åter en bild från fotograferingen, bara för det var så tråkigt inlägg :)


A traffic jam, when you're already late
A "No smoking" sign, on your cigarette break
It's like ten thousand spoons, when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams, and then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic?
Don't you think?
A little too ironic?
Yeah I really do think
Postat av: M

Men du verkade ju inte bry dig så mkt om den personen så det var kanske ändå inte hela världen? Och den andra cp-kommentaren var från mig... Behöver inte godkännas, nej.

2011-07-29 @ 15:59:54
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: