Turn my sorrow into treasured gold

Börjar vara nervös inför andra arbetspasset nu. Endast 2½ timme kvar tills jag går på min första natt. Är inga ordinarie där längre, bara vi vikarier. Jag blir själv med barnen i nån timme innan vaken-natten kommer också. Hoppas det inte är många barn :$
Kommer säkerligen göra någonting fel ikväll, och sen kommer jag inte kunna sova osså kmr jag vara jättetrött imorn......
Tror helt ärligt att jag inte kommer sova något alls i natt. Sova på jobbet? Nytt skumt ställe, i en soffa, utan hundarna? Jag gillar inte att sova utan mina hjärtan..
Haha vad jag är löjllig :D


Hoppas alla får en bra måndag, och att värmen ger sig lite till ikväll så ni tappra själar som kommer kämpa uppe på klubben slipper få värmeslag! Önskar jag kunde vara där och träna ikväll. På fredag smäller det, och nu har vi inte tränat sen i tisdags.. Får nog ta mig en kväll i veckan o fara upp o ställa upp något kuligt! :)

Näe nu ska jag typ sova en stund eller något :) Känner mig redan helt slut så en powernap före jobbet är nog en bra idé!

Hooj!

Mamma säger att Holly blir sadface när jag inte är hemma..
Look at their sadfaces!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: