Gothenburg I'll come back for you!

Oj vilken dag igår alltså!
Först stan med Lima, hittade mig en skitsöt jacka :)
Sen så packade vi ihop oss i bilen o for till Piteå!

Det var härligt när Amanda sa det att dom två bästa i varje klass gick vidare, då gällde det ju bara att inte diska sig :P Och himlar vad duktig flickan var :) Hade bra fart o nollade båda loppen! Dock så var den andra Erikan o hennes Bichon Havanais liite snabbare så vart en andra plats för oss. Men ändå - VI SKA TILL GÖTEBORG!

Och värst lyxpaketet det var :O Trodde vi skulle bo på typ ett sunkigt vandrarhem som bäst eftersom allt var gratis. Men näe då! Ett fint hotell mitt i stan! Ochochoch! Gratis inträde, åkband och middag på Liseberg på fredagkvällen. Hundarna får då stanna på hotellet och det finns personal som tittar till dom medan vi är borta :P Sen blir det väckning på lördagmorgon och självklart hotellfrukost ;) Det är gångavstånd till tävlingsplatsen och vi får lunch på Max :P Himla NICE! :) Nu taggar vi flickor!

You are my one true friend, always my one true friend


Kom hem kring 9 på kvällen och jag o Lima begav oss upp till M. Där halsade vi lite alkohol. Eller mycket alkohol. Lima däckade innan vi tog oss ut :/ Men jag o M pallrade oss till Allstar. Träffade hennes man o Brolle Jr x) Dansade o tjollrade på, sen gick jag tillbaka till Ms place för att åka hem med Limas papi :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: