When music really mattered and when radio was king

Jag överlevde första dagen! Och nu har jag långhelg :) Börjar kl.16 på måndag. Så har gott om tid på mig att njuta av värmen som sägs ska stanna tills på fredag iaf :)

Skyndade mig iväg till Sjön efter jobbet o snabb-åt en tallrik grillat så jag skulle få hinna trycka lite tårta också! Men hade inte behövt jäckta, fanns typ 3 gräddtårtor o 5 smörgåstårtor. Mums! :D
GRATTIS MORFAR :)


Var som kul att allt folket verkade komma i samma veva som mig, då hann man träffa massa släkt :) Och så var det lite kul att teatern som ska uppträda vid bönhuset var o tränade samtidigt. Satan vad dom lever om! :P Men ena killen är galet söt :$ Och jag gick in på dom när dom bytte om idag x) Bra jobbat ^^
Vi bjöd dom på tårta så då vart vi inbjudna till repetitionen imorgonkväll. Spännande, vi blir dom första som har sett den pjäsen för premiären är inte förän på fredag :)


Just nu sitter jag o är förbannad på världen för jag tar mig inte in på sbktavling.se. It sucks bigtime.
Men tror jag släpper det o ser en film istället! Finns inget jag kan göra åt det ändå så :)

Hoppas alla har haft en bra dag i värmen! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: