OJ SÅ BRA!!


Jag skrattade, jag grät.. jag satt längst ut i soffan och lutade mig så nära skärmen så min mor trodde jag skulle ramla in i rutan.
Helvete så bra den var! Och då hade jag ändå sämst ljud någonsin. Bilden var bra men ljudet var inspelat i en biosalong så i "sexscenen" var det folk som hostade en massa.. Men den var braaa!

Och vart kär i Pattinson igen.. (A) Har ju som inte tyckt om honom efter Twilight 2 o 3 men nu är han underbar igen :D


Idag har jag sovit, varit ute på lydnadsprommis med Holly, Magda o Kiba och sen sovit mer. Vaknade kvart över 5 och begav mig iväg mot HU. Var för trött för att göra något vettigt men var ju avslutning så.

Nu ska jag se CSI, eller Water for elephants igen om jag får hem bättre kvalla! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: