And I'm losing my will just to hold you in

For på bilprovningen med mami och fick se hur det går till där.. Kände att jag förlorade några vuxenpoäng men det är som okej ändå :P

Snabb åt middag, gjorde iordning lite mackor o for på HU. Var ändå rätt trevligt ikväll :) Efter det så for jag till T&D för att fika varma mackor! Tina var tvungen att skjutsa hem en tjej så jag drog hem till Daniel själv först. Skickade ett fint sms till han; "Tja älskling! Jag är påväg hem till dig nu så ta av dig kläderna och tänd lite ljus!"
Och när jag kom fram så hade han tänt ljus! "Det gör jag inte ens för Tina"  haha sötnos x) Som tur var så hade han kläder på sig fortfarande^^ Vet inte hur länge vi kan hålla på med det där innan Tina blir ledsen, kanske borde tona ner det :P

Var tvungen att fara hem kl 9 för mami behövde bilen. Men M o StefN kom hit o fikade med mig! Det var trevligt :]
Och nu ska jag dela säng med 4 hundar för mami jobbar hela natten.. Not so totally awesomet.. Tess har visst blivit värsta surkärringen o bet mamma i foten en natt xD
Om hon provar det på mig så lär hon ju åka i golvet.

Men men, ha en trevlig natt! Imorgon väntar en skogspromis, en sväng på stan, bowling och mer kvällsfika!
Kvällsfika is the shit♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: