And it was not your fault but mine

-"När bloggade jag sist, jag kmr inte ens ihåg vad jag skrev.."
-"JÄTTElängesen, typ i morse!"
Det värsta är att hon seriöst tkte det var längesen. Lite skumt hur vi alla tre läser varandras bloggar hela tiden x)

Ehm.. Vi såg Aladdin igårnatt. Den var galet bra :D Kmr inte ihåg sist jag såg den, var ju då minst 10 år sen :P

Imorse*  (*=Kring halv 12) väckte L mig o undrade om jag skulle med o kolla på lägenheter. Men jag pallade inte, är fortfarande jätteförkyld o har haft feber idag så jag stannade hemma och skulle sova bort febern. Men så vart det inte, gick i duschen när dom hade farit, sen snackade jag massa med Albin o diskade osså la jag mig o såg Micke&Molle. Sen komme dom andra hem igen :)

Hör på detta då! Jag skickade med mitt kort med M för dom skulle handla påväg hem, och vi har bestämt att det blir lättast att hålla koll på pengarna om jag betalar allt. För jag har bästa ekonomiska tänket av oss ;) Tur jag har bra vänner som inte springer o köper upp alla mina pengar! ;P

När dom kom hem så började M med maten, kyckling IGEN. Fast med potatisgratäng idag :D Och vitlöksbröd, jag har verkligen börjat gilla det :) Till middagen så satt vi och såg Pocahontas. Jepp, en till disneyfilm! Det var en evighet sen jag såg den med så var ganska kul :)

Jag ska visst jobba imorgon. Och på tisdag. Dom ville att jag skulle jobba på onsdag också, men på torsdag ska vi vara färdigpackade för då kommer duden o hämtar våra lådor så kände att jag behövde en heldag att packa så jag verkligen får med mig allt. Vet inte riktigt vad jag hade med mig hit ner! :O För har packat ner det mesta av det jag äger i en av dom mindre lådorna, så vet inte vad jag ska fylla dom andra 2 lådorna med :P Men det blir säkert bra.

Nu blir det Bones, sen sängen så man orkar jobba imorn :) Det glädjer mig i smyg att L ska upp tidigare än mig imorn (A) Hon börjar sin utbildning imorn så hon ska med 05.48bussen xD

Nu klagar datorn :O
HOOJ


You're so nice and you're so smart
You're such a good friend I have to break your heart
I'll tell you that I love you then I'll tear your world apart
Just pretend I didn't tear your world apart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: