Att allting har ett slut, att allt det vackra är kort

Det är jävla skumt hur allt kan vända så jävla fort.

Jag är lite för trött för att leva och bryter istället ihop. M kommer komma hem till något väldigt vackert.. Om hon har choklad kan vi kanske rädda detta!



Igår var somsagt Guldgrabbarnas sista dag i Götet, så vi for på Jensens och BP. När vi kom hem vart det kladdkaka o filmmys tills jag vet inte när. Har sovit ca 2 timmar inatt. Börjar märkas. Men det var förjävla mysigt!

Och måste tacka grabbarna för bästa veckan i Götet. Underbart! Längtar nästan hem så man får festa med dom igen=)



Jobbade idag, därför det vart så lite sömn.. Somnade kring 5 o steg upp 7. Men anywhooo. Dagen var faktiskt helt okej, kände mig inte sådär gigantiskt trött som jag gör ibland. Vi var i en lekpark på förmiddagen o sen lite pyssel efter lunch.
Tog bussen hem o mötte upp L, fick skjuts in till Centralen av AL för L drog ju hem till Skell ikväll. Eller, hon är väl framme imorn stackarn men ändå!

Mami ringde mig iaf när jag var påväg hem igen. Var längesen jag pratade med henne så mycket. Hon fick mig att sakna hundarna igen, hade nästan glömt att jag gjorde det pga allt skoj vi har haft i veckan. Men fan vad jag skulle vilja krama på Ronja nu..

Nu blir det middag strax, när M kmr hem. Sen film typ. Säng. kärlek..

Kan ju också tillägga att vi har tagit alla bilder med Ls kamera, och den är nu påväg till Skell, så får inga bilder förän på måndag.. Så det kommer en sammanfattning av veckan då =)


I drowned out all my sense whit the sound of its beating

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: