Det och då bestämmer jag, fri att få det jag vill ha!

Haha galet hur bra en kväll kan bli när man börjar så otaggad!

Förfesten var väl inte mkt att hurra för, bra musik (ofc, det var ju vi som styrde!) och chips :$
Vi beställde sista bussen ut, och det kom en fin liten taxi o skjutsade oss ääända till Säve station. Där fick vi byta taxi ?! Och i den komme de massa jävla folk! Först en dude, sen tre väldigt fulla tjejer. Fanns bara 3 säten bak i taxin, så dom fick typ stå/sitta på golvet. Himla skumt att han plockade upp så många men.

Sen åkte vi buss från Skra Bro till stan, o på bussen sjöng vi Disneylåtar igen. Och dom fulla tjejerna sjöng med oss! Sen hoppa det på nå dudes som också sjönd med oss :D

Vi drog på Bryggeriet, stod en stund o snackade med vakterna o annan personal, trevliga dudes dedär! Sen gick vi in o dansa. M tog någon på röven, så då tog han L på röven, o L skickade honom vidare på mig?!
Han vart jobbig iaf. Jag gick o tog en vatten o träffade Ludvig. Han var jättetrevlig, vi satt o snacka en stund om hans kompis Oskar som var o dansade med nå cougars! Btw så vare typ bara gamlingar ute ikv :S
Efter många om och men så fick jag upp Ludvig på dansgolvet så vi shakeade en stund! Sen så gick M o L ut o snackade med nå dudes så jag hängde med Oskar en stund. Sen drog han så då hängde jag med Han-som-tog-betalt-snubben! Han var supertrevlig, o älskade mig ;) Han lovade mig en rabatt imorgonkväll om jag kom dit. Osså fick jag en puss o en kram innan vi drog :P Där snackar vi TREVLIGA vakter! Ollesvakterna kan ju slänga sig i väggen !

Var nå creeps ute o snackade med M o L så jag drog med dom därifrån.

Och det var en jättetrevlig dude som körde taxin hem också :) Trevlig kväll helt enkelt!

Nu har vi ätit lite mat o väntar på att få hem Lejonkungen. Och L bet M i fingret.. Hårt. Menmen.....
Tror jag ska däcka :)
Hooj!


Btw, Grattis till syrran, lillkusinen och JB som alla fyller år idag! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: