Det var en gång en mössa..

I brist på annat så kan vi ta historian om mössan nu!


Det var en pustig dag för någon vecka sedan.. M och jag var på någon skum butik på Backaplan och jag såg den underbara fejkläder-pälsklädda mössan och jag sa till min käre vän M att om hon köpte den och hade den ute på krogen så skulle jag bjuda henne på drinkar för 200kr. Hon provade den, och såg typ okej ut i den så det sög att vara jag. Men hon var osäker.. Den kostade då 100kr.
Och nu förra veckan gick vi förbi butiken igen och berättade om vadet för lillSundin o Nord och dom tyckte det var svinkul. Så hon gick in o provade den igen, och nu kostade den bara 50kr så hon köpte den!

Så det var meningen att hon skulle ha haft den i helgen men jag kunde ju somsagt inte följa med ut så det blir nu till helgen istället.

Men jag har bestämt att jag ska ha på mig den tills jag blir frisk. Kommer att bli lite varmt, men jag är ju då snygg iaf!

På tal om vackra saker så måste jag åter igen ta upp hur underbart det är här på Rövknullarvägen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: