För jag hade jättemkt för mig, och den var rolig när dom andra svarade på den...

Jag har insett att min senaste kyss… var väldigt mysig

Jag lyssnar på… den som säger den vettigaste saken

Du mår bäst när du… solen skiner och jag befinner mig i skogen med hundet. Och när jag umgås med folk jag älskar

Stockholms bästa stadsdel är… nonexcisting

Jag pratar… alldeles för mkt, tror jag..

Jag älskar/tycker om…  agility!

Min bästa vän(ner) är… de bästa människorna jag någonsin har träffat. Och totally awesomea

Min första riktiga kyss… ehm.. var längesen nu..

Jag avskyr när folk frågar… saker jag inte har något svar på.

Kärlek är… sämst. Har hört att det är underbart men börjar tro att alla ljuger.

Någonstans, tänker någon… "fan vad jag skulle vilja slicka upp massa popcorn från golvet.."

Jag kommer alltid att vara… mig själv.

Jag är hemligt förälskad i… mina sambos :$ schhh! don't tell anyone

Min mobiltelefon är… fyrkantig och har knappar med siffror på.

När jag vaknar på morgonen… suckar jag, vänder på mig och blundar igen.

Innan jag går och lägger mig… brukar jag flumma sönder med mina bästa vänner/sambos, iaf på senaste tiden.

Just nu tänker jag på… att det ska bli underbart (och skumt som faan) att komma hem.

Bebisar är… übersöta.

Homosexuella är… bra..?

Blondinbella är… någon jag inte bryr mig ett skit om.

Ikväll ska jag… ligga i sängen och se CSI!
I morgon kommer jag… packa, och städa hela lägenheten...

Jag vill verkligen… att världen ska sluta vara så jävla orättvis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: