Free to run around all day, free to do it all my way!

Hellu!

Jag ville slå L i morse, riktigt hårt på hennes öra. Vi såg Lejonkungen efter krogen igår, o somnade kring 5, och så väcker hon oss halv 11 för att vi ska följa henne in till stan o kolla på en lägenhet!! :O Ursch vad jag inte gillade henne :(

Men vi pallrade oss iväg o tog en långjävlabusstur till Partille. Mötte upp med ena tjejen som bodde där o följde med till huset. Och när vi gick där på vägen såg vi världens hus! M ba "DET HAR ETT TORN!!" Och då var det ju givetvis det huset hon bodde i!

Det var GALET fint där inne, o ena duden bodde uppe på vinden I tornet! :D Skitfint. Och trevliga var dom, men dom var vegitarianer o ville inte ha kött i huset så det kmr nog inte bli av. Om det är något som jag vet att L älskar så är det kött, och cola såklart!

Medan vi var där så sa jag något om att vi skulle gå till ett Rusta som vi körde förbi med bussen för jag ville kolla om dom hade nån billig resväska. Och sen innan vi for sa ena tjejen "På tal om inget, jag har en resväska som jag inte använder" Jag: "Som jag skulle kunna få köpa av dig?" Hon: "Som du skulle kunna få av mig" Jag: "Som att jag tkr om dig just nu!" Den  meningen roade L väldigt mkt av någon anledning :P

Efter vi kikat klart på huset drog vi på Skopunkten o M köpte ett par skor. Sen satt vi i solen så vi missade bussen :P Så det blev åååååååka pendeltååååg tillbaka till stadet.


Sen åt vi glass i solen osså drog jag hem sen för jag var trött o less :P

M o L stannade kvar på stan för det var en till lägenhet vi skulle kika på idag.
Väl hemma la jag kycklingen i marinad, sov en stund o pratade med min papi i tele.  Gud vad han saknar mig :D


Var väl meningen att vi skulle ut ikväll, men vi var GÖR trötta så vi sov, sen slappade vi lite o sen har vi bara pratat o chillat. Blir nog BP med grabbarna någon annan kväll :)

Det blir nog att se Aladdin ikväll, awesomet ;) Hoppas alla har en bra kväll på krogen, era fyllon!
Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: