Genom eld och vatten

Jag är less som fan på all denna slask som faller från himlen.

Somnade efter 12 nångång inatt, och kl 1 kom mina käraste sötaste vänner hem o hoppade på mig. Bokstavligt talat. SMACK lät det så låg L på mig, sen kom lillSundin o stack naglarna i revbenen på mig i ett försök att kittlas. Nord: "Jag ska sova med dig Erika!" o slängde upp en arm på sängen typ.
Sen kunde dom ju givetvis inte vara tysta utan satt o skrek o såg serier osv. Klockan var kvart i 3 sista gången jag tittade på den.. Vilken tur att jag tycker om dom ändå!

Tog mig upp, med nöd o näppe, när väckarn ringde. Kände att jag skulle spy om jag var tvungen att äta en Billys till lunch idag igen så jag skar en massa gurka, snodde lite groddar av någon (dom bara låg i kylskåpet :O) o packade ner 3 kycklingklubbor. Det var fan nice alltså!

Jag o D satt o snackade i typ en timme tills det började komma mer barn o fröknar. Sen vart det ut i snöregnet och leka i en lekpark! Awesomeness!! Jag var så satans snygg alltså. Kände mig inte tjock alls när jag hade 4 par byxor o 2 jackor på mig. Och en GUL regnjacka, jag såg ut som en kyckling :$ Men hade svarta byxor, så jag gick omkring o sjöng "S-K-E-L-L-E-F-T-E-Å LET'S GO!"
Tog en bild men orkar inte lägga in den nu, synd för er.

Slutade 1, tog första bästa buss, vilken givetvis stannade i Säve så fick gå i regnet därifrån. Jag frös o var trött så kröp in under en filt o sov en stund. Från typ 2 till 6... En stund sådär :P
När jag vaknade stod Sundinarna o lagade tacogratäng, det var ju ganska awesomet!

Nu är vi duschade o ska snart bege oss mot Biljardpalatset, eller Pauls om det kostar att gå in på BP. Har ingen koll på om det är någon viktig match ikv elr inte..

Känner mig inte jättepeppad men det kmr väl =)
Ha en trevlig kväll, Hooj osv.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: