He låt feel (på pitemåle)

Min dag var awesome!
Nöjd tjej som väntar på morgonbussen ;)


Kom till jobbet, det var awesomet. Har känt mig som vuxen idag! :O Typ respekterad och som att folk har lyssnat på mig. Galet härligt. "Varför ska du hem?"  "Om jag tar mig in i Luleå så ska jag bo hemma och plugga på distans, så kan jag småjobba lite också och spara pengar" "Fan vad smart alltså!"

Och har fått massa kramar av barnen, och av en pappa x) "Jaha, så du lämnar mig nu?" Jag: "Jag kan stanna för din skull!" "Näe, jag har ju frugan också..." xD

Men satan vad barnen har varit jobbiga idag, alla bara slåss o svär hela tiden.
SKÄRP ER! NI ÄR FAN INTE ENS 6 ÅR!


Var ute heeela dagen, jättehärligt (förutom blåsten). Var oftast ute själv dock, iaf på eftermiddagen. Lite roligare att sitta i solen när man har någon att prata med men :P
Sa adjö till David och begav mig mot Redbergsplatsen, där gick jag in på Evergreen, eller "Bättre begagnat än sämre nytt". Awesomet motto, det som fick mig att vilja gå dit :P Köpte en AWESOME och assnygg skinnjacka, nöjd! Dock så försvann alla pengar på mitt konto då, hela 700spänn kostade den! Och självklart har jag ingen bild, synd för er!





Gick en svän på vackraste kyrkogården ever
medan jag väntade på dessa två små vackra damer.

Vi åt middag på

M åt en 200grams hamburgare xD


Rätt god mat men tog tid som fAn där..
Vi gav oss in mot stadet o vår spökstig, men hade typ 10min på oss att hitta till ett ställe vi inte visste vart det var, och vi behövde ta ut pengar. Så när tiden var ute gav vi upp och gick en sväng på stan ist :P
Sen for vi hem o nu har L fjärtat i duschen.
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: