I am human and I need to be loved

Vi såg Valentines Day igår, den var svinigt bra :) Eller egentligen var den väl typ "helt okej", men det var massvis av kändisar i den, rent galet många. Osså var den supersöt!
Jag kände för att gråta typ halva filmen, vet inte riktigt varför :P Antingen för att en del saker var så otroligt gulliga, eller för jag tyckte synd om stackarna som fick hjärtat krossat.
"Love is patient, love is kind.. Love means slowly losing your mind" - Från 27 Dresses men ändå.
Hursomhelst så kändes det som att mitt liv är ganska meningslöst just nu. Måste hem till min ovillkorliga kärlek snart! Jag är en gladare person när jag har mina hundar =)


Drömde smått konstiga drömmar också. Ena drömmen så satt jag o fiskade, men hade polaroidbilder av migsjälv som bete, och en krabba tog bilderna från kroken och gömde dom i en skattkista. Väldigt normalt sådär!

Sov bara allmänt konstigt inatt, och är trött som stryk. Planen för dagen var att gå ut o upptäcka skogen, som jag så många gånger har skrivit om men aldrig tagit tag i. Men istället blir det att fara på AF med Ls jävla papper som jag glömde i fredags..

Jag har suttit o kollat utlandsresor hela förmiddagen. Fan vad jag vill iväg! Men ingen vill följa mig. M vill inte förlora någon av tiden här i Gbg, L o Jeepers har inte råd o JB vågar inte fara själv med mig. :P
Försökte tillome få med mami, bara så jag inte skulle vara själv.. Men det bättre alternativet ser nu ut som att flytta hem först och ta en resa senare. Då har jag chans att hinna flörta lite mer med några gamla vänner som kanske faktiskt vill följa mig! Haha jo, lite bitter är jag idag :P

Bara ca 3 veckor kvar här nu. Det känns faktiskt lite hemskt. Jag trivs jättebra, och det känns verkligen som ett andra hem nu, men jag saknar allt för mkt för att stanna. Göteborg är bara inte rätt ställe för mig just nu. Men jag kan nästan lova att jag kommer att bo här någon fler gång i mitt liv!
Har en vision att dra ihop nå folk och hyra en lägenhet för nån/nåra veckor i sommar. Brukar finnas galet många som hyr ut i andrahand bara några dar eller veckor. Och det är så himla fint på sommaren!♥

Nu blire buss till AF, skooj. Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: