I think I thought I saw you try

Haft en rätt nice dag!
Vaknade kring 11 av att M gick omkring o snackade i tele. Var galet trött men pallrade mig upp o åt en Billys. Urk.. Så jävla less på panpizzor!!


Vi har som mest packat idag. Insåg ganska snabbt att OMG VI KOMMER INTE RYMMA VÅR SPRIT I LÅDORNA! Så vi började som smådricka (A) Drack upp cidrarna jag hade iaf, får väl kanske lämna vodkan till L.

Just fan, det har varit män utanför vårat fönster hela dagen typ, vilket jag störde mig på för jag gick omkring halvnäck :P Men dom tittade aldrig in så det var som lungt!

Åt bacon idag :$ Det var nice. Jag älskar bacon :$
 
Sen komme L hem, jag förhörde henne på lite läxa (jaa jag är världens bästa mamma) och så gjorde vi oss klara för att fara på Biljardpalatset! Där mötte vi upp med Hugo o Meyer, som är typ dom enda vännerna vi har skaffat här nere, och hade askul!
Jag spöade skiten ur Meyer x) Vann 2 mot honom, fast gick väl inte särskilt bra för nån av oss :P Härlig dude detdär!

Nu är vi hemma och jag ska försöka få L att sova.. Som sagt, världens bästa mamma!

HOOJ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: