I wanna take you to a gaybar

Var svinigt kul igår, vi öppnade våran heliumtank o lekte med ballonger :D Tog mig en cider o en shott så vart lite igång tillslut. Diggade också att sjunga Dr. Hook med heliumröster xD

Drog på BP. Årets partypooper-award går till garderobstjejen. "Jag antar att ni lämnar in ballongerna i garderoben." Jävla fitta.

Var kul att spela, jag sög som jag brukar göra men det var som roligt ändå! Hade haft ont i ryggen hela dagen och sen pajade den totalt. Inte okej.

Vi tog dyrjävla taxi hem, sen försökte jag få mig ner i sängen. Det gjorde ont.

Tog bilder på kvällen men dom kommer sen när jag orkar koppla in kameran =)


Sov skitdåligt för jag hade ont. Vaknade på morgonen o hade ont. Låg o grät hela morgonen för jag hade ont. (Ja jag klagar. Deal with it.) Pallrade mig upp ur sängen när det var 10min kvar tills bussen gick osså for vi in till Backaplan o handlade chips o sprit osv. Har världens största godispåse brevid mig :$ Jag som skulle sluta med det, jävla fetto :)

Satt på Flintstone o åt pizza sen, älskar att vi fick en halv pizza var när vi beställde tsm x)
Jag hade svinont och ville skrika och gråta hela dagen men försökte vara glad ändå, inte så successful tror jag men trevligt hade vi väl ändå :)

Nu ska jag vila en stund så jag orkar vara social när dom börjar dricka :) Blir hemmakväll för mig ikväll, igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: