I was born this way

Igår var det bowling på schemat! Var himla kul faktiskt, StefN kickade ass och jag sög balle x) Var OVANLIGT dålig.. Men det var kul ändå :D

Drog till JB efter det och inväntade Jeepers för lite varma mackor =) Men Henke kom också så han fick min macka så jag blev utan :/ :P Vi såg hockeyn, galet härligt med vinst!!!, och sen en film som brorsan tipsade om; Burke and Hare. Kan inte riktigt rekomendera den, den var som småskum :P


Idag vaknade jag skitsent, typ 12.. Har typ haft feber idag, varit jättetrött och slut :/ Satt i solen en stund o sen på blocket en stund. Sen kom M så vi pallrade oss ut i skogen med Hollsan, sen tog vi dom små på en lillprommis till ICA:)

Jag o brorsan åt grillat♥ o sen dess har jag bara legat i soffan. Blir sängen såfort Off The Map är slut! Riktigt bra serie btw, den rekomenderas!

Imorn kanske Albin kmr hit o går ut med hundet med mig :)
Postat av: M

Nice=)

2011-03-30 @ 23:37:41
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: