If you still care don't ever let me know

Jag hatar när jag hoppas på saker som jag vet aldrig kommer hända. Typ ett telefonsamtal. Eller något sådant.. 
Och jag hatar att jag är så dålig på att låtsas att inte bry mig.

Har varit i skogen med alla hundarna och mami, var rätt trevligt:) Hollsan var galen. När vi kom hem satt jag på altanen och försökte kamma bort hennes vinterpäls.. Det tar fanimej inte slut hår någongång! :O

Blir AF o Bilprovningen idag, mami ska följa för jag har aldrig besiktat en bil förut :$ Sen blir det middag, Ms place för lite träning och vidare upp mot HU! Jävlart synd att det är hundfritt första dan (det är dom tråkigaste kvällarna...) men jag ska upp och visa mitt stöd. Om HU ens finns kvar nu när jag har varit borta :O Det kändes faktiskt nästan som att allt skulle rasa utan mig.. Haha det värsta är att jag är inte ens särskilt ego just nu, det var alltid jag o Tina som gjorde allt, och hon pluggar o jag flyttade två månader så ska bli kul o höra vad dom har gjort :P

Sen blire typ krasha någon vän ett tag så jag slipper köra fram o tillbaka..
Om någon känner att dom skulle vilja ha sällskap en stund ikväll så äre bara att slå en signal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: